Mosh-Production's Blog

June 1, 2009

בדיחות ברשת

Filed under: Humor — Maor Tzivony @ 6:56 am
Tags: ,

Today in our blog, a few jokes… Sorry about the Hebrew, jokes can not be translated, and we are up to our nose in Assignments (Sequence Diagrams are hard, a post about it soon), But since I collect cute jokes, I’ll post them here (Call me lazy…)light bulb

והיום בבלוג העגום(?) שלנו מספר  בדיחות!

 

            בעל שרק סיים לקרא ספר בשם 

" Man of the house" 
נכנס בסערה לביתו, הולך ישירות לאשתו, מכוון אצבע לפניה ואומר:מעכשיו, אני וצה שתדעי שאני הגבר בבית!  ומילה שלי היא חוק!הערב אני רוצה שתכיני לי ארוחת גורמה וכאשר אסיים לאכול את הארוחה, אני מצפה לקינוח מעולה
אחרי האוכל תכיני עבורי אמבט, כדי שאוכל להירגע ונחשי מי ילביש אותי ומי יסרק את שיערי, כאשר אסיים את האמבט?
ואשתו עונה:
חב’ קדישא??

 

גבר אומר לאישתו: "את יודעת, את ממש כמו קוקה קולה."
האישה משיבה: "מה, אני טעם החיים שלך?"
הגבר המתוסכל אומר: "לא, את סתם שחורה עם גזים." .
  

 

 אשה זקנה שאיבדה את בעלה מחליטה לשים קץ לחייה. היא קונה אקדח,מתקשרת לרופא ושואלת: "דוקטור איפה נמצא הלב "? "מתחת לשד השמאלי." עונה הדוקטור . למחרת, מגיעה הזקנה לביה"ח עם כדור בברך….

 
אישה אחת עלתה לאוטובוס אבל לא היה לה כסף לשלם לנהג, לכן היא נתנה לו ביצה.
למחרת עלתה בשנית עם ביצה ומסרה אותה לנהג, וכך היה כל השבוע .
יום אחד היא עלתה כשבידיה תרנגולת, וחלפה על פני הנהג מבלי לשלם.
"תסלחי לי גבירתי", שואל הנהג, "מה זה ?"
האישה משיבה לו: "זה חופשי חודשי."

   "שימו לב כולם", פתח המורה בתיכון בדיבורו מול תלמידי הכיתה, "שבוע הבא יש לכם מבחן מסכם על החומר שלמדנו. כולם מגיעים למבחן. שום תירוץ לא יתקבל ואף אחד לא משוחרר. לא מוות של סבתא, לא חתונה של דודה, ולא ברית מילה של אבא!"
אחד התיכוניסטים שאל בחיוך: "ומה יקרה אם ערב המבחן ייפול בדיוק על ערב של פעילות מינית מתישה?"
"לא צריך להוות בעיה", ענה המורה, "תוכל לכתוב ביד השנייה ."

איש אחד נכנס לבר ואומר "ת-ת-ת-תן ל-ל-ל-לי בבבב-בירה "
הברמן משיב "נראה לי שיש לך בעיית גימגום"
"אתה ג-ג-ג-גאון" משיב האיש בזילזול.
הברמן אומר "גם אני גימגמתי פעם עד שאישתי ריפאה אותי. יום אחד
היא מצצה לי שלוש פעמים ברציפות ומאז לא גימגמתי אפילו פעם אחת".
המגמגם משיב "זה ג-ג-ג-גדול, אני חייב ל-ל-ל-לנסות את זזזזזז-זה."
שבוע לאחר מכן, נכנס אותו אדם לבר ואומר "ת-ת-ת-תן ל-ל-ל-לי בבבב-בירה"
"למה לא ניסית את מה שאמרתי לך ?" מתפלא הברמן.
הבחור אומר "נ-ננ-נ-נ-ניסיתי אבל זזזזז-זה לא עזר. ודרך א-א-אגב י-י-יש
לך ד-ד-ד-ד-דירה מ-מ-מ-מ-מ-מקסימה "

   שאלה: מה הדבר הטוב ביותר במין אוראלי?
תשובה: רבע שעה של שקט


 

  איש אחד מגיע לחנות תחפושות ואומר למוכרת: "תשמעי בובה, יש לי מסיבת תחפושות והחלטתי להחחפש לאדם".
המוכרת מהנהנת, ניגשת לאחד המדפים ומגישה לו עלה תאנה .
"לא מספיק גדול", עונה האיש.
המוכרת חוזרת ומגישה לו עלה יותר גדול.
"לא מספיק גדול", עונה האיש.
המוכרת מאבדת סבלנות וחוזרת עם עלה ענק.
"לא מספיק גדול", עונה האיש.
המוכרת, שהדם עלה לה לראש, צורחת: "למה שלא תזרוק אותו על הכתף ותלך למסיבה בתור משאבת דלק?"

 

שאלה: מה זה נכנס יבש, יוצא רטוב ונותן תחושה של חמימות ?
תשובה: שקיק תה
 

שאלה: איך מזמינה אישה את בעלה האימפוטנט לצאת לבילוי ?
תשובה "אם לא קשה לך, בוא נלך לסרט."
 

שאלה: מדוע אין צורך בקונדום כששוכבים עם פולניה?
תשובה: כי נגיף האיידס מת במינוס 25 מעלות
 

 אישה יורדת לגבר והוא גומר לה בפנים.
האישה : " תגיד יש לך משהו לנגב?"
הגבר : " כן, יש חומוס במקרר ".


   שאלה: איך יודעים שפולניה גמרה?
תשובה: נופלת לה המסרגה מהיד

10 Comments »

  1. jkhjkhjkhjk

    Comment by ChenspeEnce — July 4, 2010 @ 10:42 pm | Reply

  2. אני מבין שממש משעמם לך 🙂
    בכל מקרה למרות הזקן הבדיחות האלה עדיין מצחיקות

    נב אתה יכול לפרסם את המייל אם אתה רוצה

    Comment by uria — June 5, 2009 @ 4:34 pm | Reply

    • הוא מפורסם באופן כמעט אוטומטי, אתה יכול להרגע
      אגב: מאור מוסר שאתה חצוף.

      Comment by Shani Natav — June 7, 2009 @ 9:50 am | Reply

    • ya kaka !!!!!!
      afikof masriach!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Comment by Mosh Productions — June 18, 2009 @ 10:58 am | Reply

  3. אהבתי…
    תמשיכו כך, לפחות קצת חיוך שעולה על הפנים במהלך היום!

    אגב הנה עוד בדיחה:

    אדם אחד מגיע למלון ומבקש חדר, בקבלה אומרים לו שיש רק את הסוויטה הכי טובה ובגלל שאין חדרים רגילים אז הוא יקבל אותה במחיר רגיל, האיש צוהל משמחה!!!
    חדרן מלווה אותו לסוויטה ומסביר לו על החדר, מה כל כפתור עושה וכו’ ומזהיר אותו שיש כפתור אחד ליד המיטה שאסור לו ללחוץ עליו!!! האיש שואל למה, מה הוא עושה? והחדרן לא עונה לו.
    האיש שמח בחלקו מטייל בסוויטה ולוחץ על כל הכפתורים עד שנהיה לו משעמם והוא מחלחט ללחוץ על הכפתור שאסור ללחוץ עליו, לפתע הקיר מסתובב וכושי גדול נכנס לחדר ושואל אותו: עם וזלין או בלי וזלין? האיש מרוב בלבול אומר: בלי וזלין… הכושי עשה את שלו וגיבורנו מצטער על זה שאמר לו בלי וזלין.
    בבוקר כשגיבורנו מתמתח הוא לחץ בטעות על הכפתור ושוב הכושי נכנס ושואל: עם וזלין או בלי וזלין?
    האיש מבלי להתבלבל אומר בקור רוח: עם וזלין!!!
    הכושי פונה לפתח שממנו יצא ואומר: וזלין, בוא!

    Comment by אורן — June 5, 2009 @ 12:27 pm | Reply

    • תודה על הבדיחה, נשלב אותה במהדורת הבדיחות הבאה
      🙂

      Comment by Mosh Productions — June 7, 2009 @ 9:51 am | Reply

  4. חחחחח…
    בדיחות מעולות
    תמשיכו להצחיק אותנו!!!
    טיפ: חסרות לי תמונות בבלוג שלכם.
    XOXO
    לילך

    Comment by lilaaaaaaaaaaach — June 4, 2009 @ 9:40 am | Reply

    • רעיון טוב, נעלה אותן בהזדמנות הראשונה (מאור רוצה שאני אשים תמונות עירום שלו)

      Comment by Mosh Productions — June 4, 2009 @ 9:44 am | Reply

  5. פשוט מעולה!! מצחיק בטירוף!!

    Comment by נעה — June 4, 2009 @ 9:26 am | Reply

    • תודה מתוקה! אם יש לך בדיחות את יכול לשלוח לנו אותן! 🙂

      Comment by Mosh Productions — June 4, 2009 @ 9:28 am | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

